Tilbage Igen

Hej allesammen
Det føles lidt som om jeg har været i vinterhi - i hvert fald her på bloggen.
Jeg fik ikke skrevet meget til jul og indtil nu har mit liv været fyldt med så meget andet: ny. lejlighed, ny/gammel by og familieforøgelse. Ja... jeg skal langt om længe ha en hund :P

Jeg har lidt af hvalpe-feber siden jeg mødte min kusines Cavalier Spaniel lidt før jul, og jeg skal nok lade være at gå for meget amok om hvor skøn hun er her på bloggen. I kan jo selv se på billedet og forestille jer hvor forelsket jeg er. Det hjalp jo selvfølgelig ikke at jeg kort efter mødte min kollegas hvalp og at den hvalp så inspirerede min mors venindes datter til selv at få en hvalp... jeg er komplet omringet af hvalpe lige for tiden - så jeg har næsten ikke noget valg.
Det er en stor beslutning, som jeg har tumlet med siden før jul og jeg glæder mig som et lille barn, selvom der kommer til at gå nogle måneder endnu.


Det er en mærkelig fornemmelse at være flyttet tilbage. jeg har flyttet en del di sidste år, men det her skulle være den sidste gang i meget lang tid. Jeg er kommet tilbage til min hjemby og møder konstant velkendte ansigter (sådan er det bare i en lille by), nogle gange hilser jeg med et lille nik, andre gange kommer man til at stå og snakke i et kvarter forde man lige skal høre hvordan det går. Alting har en helt anden stemning end jeg er vand til.
Det er rat at være hjemme.

Kommentarer