November

Det føles som om Oktober bare fløj afsted: en, to, tre, November.
Træet udenfor mit vindu har fået de flotteste orange blade og det virker som om jeg bor midt i efteråret.
November bliver fuld af nye ting: nyt arbejde fra i morgen - jeg har endlig fået konditorlærreplads - nedpakning og flytning af alle mine ting og Chokolade kursus i England om et par uger :D Det bliver skønt endelig at kunne begynde på rigtigt konditorarbejde, det er det jeg har ventet på i snart 4 år og så var muligheden der pludselig. Det virker helt syrealistisk.



Pga. mit nye arbejde vil jeg gerne genopfriske nogle grundlæggende ting, som jeg lærte på hovedforløb som bager, så det næste stykke tid bliver mere om teknik og teori end egentlige opskrifter. Jeg skal prøve at gøre det så intressant som muligt :)

Kommentarer