Den Der Alder...

Jeg er nået til det punkt i mit liv hvor alle har fast kæreste, nogle er allerede gift, de fleste bor sammen, tænker på at købe bil og hund og hus. Og ikke mindst... Alle får børn.
Min Facebook bliver dagligt oversvømmet af gravide maver, ultralydskannings-billeder og nuttede babyer. Baby der lige er blevet født, baby sover, baby tegner, baby spiser, baby sover med hund, baby bader, baby sover med far, baby spiser, baby i fint tøj, baby sover med mor, baby sover med bamse, baby bliver døbt, baby spiser igen...

Her sidder jeg - single, stadig ikke helt udlært, skal først lige til at tage kørekort og spekulere over hvilken bil jeg vil ha.
Jo jeg vil da gerne have mand og børn og alt det der, men der er så meget andet jeg hellere vil først, og så længe ingen virkelig har slået benene væk under mig, har jeg ingen grund til at bekymre mig om den slags.
Det skal nok komme engang, bare ikke nu (okey mor?).

Kommentarer